7 Feb 2016

Lumingerie 8 v -synttäriarvonta! Lumingerie's 8th Birthday Giveaway!

Lumingerien 8-vuotissynttäreiden kunniaksi järjestän arpajaiset blogissani.

Osallistua voi 29. helmikuuta 2016 asti. Palkinnot toimitetaan mihin tahansa osoitteeseen Euroopassa.

Osallistuminen tapahtuu kommentoimalla kahdella viestillä: kirjoita ensimmäiseen pelkkä vastauksesi ja nimimerkkisi, toiseen viestiin nimimerkkisi ja sähköpostiosoitteesi. Ensimmäisen viestin julkaisen, toinen jää vain minulle yhteydenottoa varten. Lähetän kaikille osallistujille postia arvonnan päättymisen jälkeen, viesti voi sisältää myös Lumingerien mainoksen tai tarjouksen.

Kilpailukysymykset:
Oletko ostanut meiltä Lumingeriesta? Kerro lisäksi, millaisia tuotteita toivoisit valikoimaan tai mikä on ollut tähän mennessä paras ostoksesi meiltä.

1. palkinto - 75 euron lahjakortti Lumingerien verkkokauppaan
2. palkinto - 25 euron lahjakortti Lumingerien verkkokauppaan
3.-5. palkinto - eläinkuosinen ruskeansävyinen ohut polyesterihuivi, 50 cm x 180 cm, lahjoittaja Freya Lingerie (kuva huivista alla)
6. palkinto - pinkki 4Gt USB-muistitikku, lahjoittaja Julimex
7. palkinto - pinkki-musta käsivarsikotelo älypuhelimelle, lahjoittaja Freya Lingerie
8.-10. palkinto - vapaavalintaiset Julimex Panty-sarjan alushousut (kolme mallia, kaksi väriä, S-XL-koot)

Suoritan arvonnan satunnaisgeneraattorin avulla maaliskuun alussa ja olen yhteydessä voittajiin sähköpostitse. Odotan vastausta voittajilta 5 arkipäivää, minkä jälkeen arvon palkinnot uudelleen, jos en ole saanut vastausta.

Osallistu, voit voittaa kuvan huivin!
Leave your entry for a chance to win this scarf!
We are celebrating our 8th Birthday this month with a Giveaway!

Leave your entry by 29th February 2016 by commenting to this post with two separate messages: on the first message write your entry answer and your nickname, on the second one write your nickname and your email. The first message will be published, the second one with your email, will not be published, but it will used once after the Giveaway has ended for announcing the winners and the message might also include an offer from Lumingerie. I'll post prizes to any address in Europe.

In order to entry, answer these questions: Have you bought from Lumingerie before? What kind of products you wished to be added to our offering or what's the best purchase you've made from us?

1st prize - 75 € Gift card to spend at Lumingerie
2nd prize - 25 € Gift card to spend at Lumingerie
3rd - 5th prizes - animal printed polyester scarf, size 50 cm x 180 cm, gifted by Freya Lingerie (a picture of a scarf above)
6th prize - pink 4Gb USB memory stick, gifted by Julimex
7th prize - pink/black smart phone arm band, gifted by Freya Lingerie
8th - 10th prizes - briefs from Julimex Panty range of your choise (3 models, 2 colors, sizes S-XL)

Giveaway winners will be chosen by using the random.org generator at the beginning of March and I will contact all winners by email. I expect an answer from winners within 5 days after which I might chose new winners.

94 comments:

  1. Olen ostanut ja on ihanaa että voin ostaa kauniita ja hyviä liivejä suoraan kotisohvalta. Aikaisemmin liiviostokset olivat tuskaa, sillä kokoani ei useimmista kaupoista löydy ja rintavana naisena liivin istuvuus on todella tärkeää. Toivoisin lisää uimapukuja/ bikineitä. Ja parhaat ostoksen ovat olleet Panache sport urheiluliivit sekä saman valmistajan uimapuku.
    T.Nefe

    ReplyDelete
  2. Olen ostanut alusvaatteita useastikin. Valikoimaan toivoisin kokouimapukuja, kaikki eivät suosi bikineitä.

    Nimim. Skilful

    ReplyDelete
  3. Olen ostanut monta kertaa, ja ostan varmasti jatkossakin :D
    En osaa sanoa, mikä oli paras ostos.. 75Järkyttävä

    ReplyDelete
  4. Olen jo useamman vuoden tehnyt ostoksia Lumingerieltä, ja oikeastaan joka kerta ollut tyytyväinen. Jos liivit eivät ole olleet hyvät, niin palvelu on ollut huippua! Isorintaiselle urheilun ystävälle aivan huippulöytö ovat olleet Enellin liivit, niiden kanssa voi juosta ja tehdä vaikka mitä.
    Anna

    ReplyDelete
  5. Olen ostanut teiltä kerran kahdet liivit. Toivoisin valikoimiin Primadonna merkin sillä olen kuullut siitä kovasti kehuja. -nanukka

    ReplyDelete
  6. Olen ostanut bikinit ja rintaliivejä joista viimeksimainitut paras ostokseni ollut.

    ReplyDelete
  7. Lumingerie on itselleni itse asiassa vielä melko uusi tuttavuus, joten ostoksia en vielä koskaan ole ehtinyt tekemään :) Kaikki kauniit ja monikäyttöiset alusvaatteet tulevat aina tarpeeseen!
    Karamelli

    ReplyDelete
  8. Olen ostanut ja tulen ostamaan jatkossakin.
    Enemmän toppaamattomia kokoa D75 toivoisin valikoimiin myös muissa väreissä kuin valkoinen ja musta.

    ReplyDelete
  9. En ole vielä tilannut Lumingerieltä, mutta olen selaillut valikoimaa ja löysin ainakin muutamat näppärät t-paitaliivit ja kauniita kokokuppisia pitsiliivejä. Isorintaisena toivon valikoimaan erityisesti kokokuppisia liivejä, sillä ne antavat parhaan tuen.

    ReplyDelete
  10. Nessa Selena ja Elomi Rita on olleet parhaat mitä olen ostanut. En ole enää moneen vuoteen ostanut liivejä muualta kuin teitä. Valikoimanne on liivien osalta loistava, mutta naisellisen kauniita uimapukuja toivoisin lisää.
    Margarita

    ReplyDelete
  11. Olen ostanut. Panache sport uikkari on paras. Nimim. Hinninen

    ReplyDelete
  12. Olen ostanut tähän mennessä topin, paidan, bikinit ja vyötärökorsetin. Toppi (Urkye Tuba) on aivan loistava, samoin tykkäsin älyttömästi bikineistä (liivi Cleo by Panache Rita). Viimeksi joskus nuorena tyttönä löytänyt kaupasta bikinit, mutta nämä oli passelit ja tukevat. Seuraavaksi hankin tukevat urheiluliivit.
    -Maikki-

    ReplyDelete
  13. Olen ostanut Lumingerielta bikinit, urheiluliivit ja useammat rintaliivit. Ensimmäisten ostosten kanssa oli hieman haastetta ja jouduin vaihtamaan. Olin siis aiemmin käyttänyt väärän kokoisia liivejä. Kun lopulta sopivat liivit on ostosten teko ollut helppoa. Kerron vain suosikkiliivieni koon, jotka ovat tällä hetkellä Gorsenian Evitat ja myyjättäret ovat sen perusteella suositelleet kokoa muista tilaamistani tuotteista ja jokakerta on mennyt nappiin. Ehdoton plussa on siis asiakaspalvelu, nopea toimitus ja hyvä hinta-laatusuhde, unohtamatta ilmaista toimitusta. Ehdottomasti suosittelen kaikille isopovisille!
    Anneka

    ReplyDelete
  14. Löysin lumingerien tämän blogin kautta vasta viime kesänä, mutta lyhyestä asiakkuudesta huolimatta tilannut ehkä n. 10 liivit. Olen aina ennen tyytynyt liian suurella ympärysmitalla varustettuihin liiveihin, sillä kauniita 70HH liivejä on vaikea kaupoista löytää. Paras ostokseni lienee curvy katen olkaimettomat liivit, joista löytyy postaus täältäkin. Ensimmäiset olkaimettomat jotka todella pysyvät paikoillaan, tukevat, eivätkä valauta rintoja kainaloihin ☺️ Pidän itse topatuista liiveistä ja bilemekkojen kanssa olisi kiva löytää tarpeeksi syväänuurretut liivit. Katsoin myös että curvy katen invitation liivit olisivat aikas herkulliset �� -Jennnie

    ReplyDelete
  15. En ole vielä ostanut. Tarvetta olis isommille (105D) proteesiliiveille :)

    ReplyDelete
  16. En ole vielä ehtinyt ostaa mitään Lumingerielta. En oikeastaan erityisesti kaipaa valikoimaan mitään lisää, nytkin jo iskee valinnanvaikeus, kun surffailee sivuilla. :)

    Joanniina

    ReplyDelete
  17. Urkyen Tuba-mekko, paras trikoomekko ikinä :D Vielä minä joku päivä ne liivitkin ostan, kunhan pääsen itseni kanssa yhteisymmärrykseen mallista ja väristä :D

    ReplyDelete
  18. olen ostanut, vihdoin yhdet sopivatkin. En tykkää kaarituellisistaliiveistä, nyt löysin riittävän kokoiset tuettomat.

    ReplyDelete
  19. Olen jo muutaman vuoden ostanut lähes kaikki liivini ja bikini teiltä. Palvelu on aivan mahtavaa! Edelleen säännöllisesti selaan kaupan läpi jos vaikka olisi varaa jotain tilatakin välillä. Gorsenian liiveistä käytännössä kaikki sopivat ongelma vartalolleni erittäin hyvin. Bikineissä isojen kuppien saatavuus on aiemmin ollut ongelma mutta 85G:lle teitä löytyy jopa vaihtoehtoja. Ahkerana avantouimarina bikinejä kuluu koska kuuman saunan ja kylmän järven yhdistelmä saa bikit lörpähtämään jopa yhdessä kaudessa.

    ReplyDelete
  20. Hei, en valitettavasti vielä ole uskaltanut ostaa liivejä teiltä, mutta haluaisin kovasti. Mulle käy kaikki sopivat liivit, uimarit tai mekot....
    Teillä on ihania tuotteita ❤

    ReplyDelete
  21. En ole vielä rohjennut ostaa. Kauniita liivejä teillä näkyy olevan, monesti olen niitä selaillut. En vain ole ollenkaan varma millaisen koon tarvitsen ja miten varmemmin osaan tilata oikean.

    ReplyDelete
  22. Olen ostanut kahdet liivit teiltä ja teidän asiakaspalvelu on loistavan nopeaa. Kiitos.

    ReplyDelete
  23. en oo ostanut. toivoisin hippivaatteita

    ReplyDelete
  24. Olen ostanut ja miksipä hyvää vaihtamaan :) Paras ostokseni tähän mennessä on ollut Panachen urheiluliivit muutamassa eri värissä. Olen ostanut myös imetysliivejä, sekä muutamat "normiliivit" ja ollut aina tyytyväinen. Isoa plussaa on hyvä asiakaspalvelu ja nopeat toimitukset! Kiitos siis näistä. :) Toivoisin valikoimiin ehkä enemmän topattuja liivejä isoilla rinnanympäryksillä 95+! -Elsu

    ReplyDelete
  25. Olen ostanut ja tulen varmasti jatkossakin ostamaan. Yksi parhaista ostoksista on ollut panachen kokouikkari.
    Nanna

    ReplyDelete
  26. Olen ostanut pari kertaa ja tyytyväinen olen ollut niin palveluun kuin tuotteisiinkin. Valikoimiin toivoisin ehkä enemmän olkaimettomia liivejä, jos niitä on ylipäänsä edes eri valmistajilta saatavilla kunnollisia malleja.

    Ritu

    ReplyDelete
  27. Olen ostanut. Toivoisin kovasti enemmän suurempia kuppikokoja, varsinkin K-kuppia (pienellä ympäryksellä), mallina balconette tai muotoon prässätty. (Mahdollisesti siis uusia merkkejäkin) Omat rinnat kun eivät esiinny edukseen liiveissä, joissa yläpuolella on vaakatasossa tai viistossa sauma (puristaa rumasti ja tekee rintaan terävän "kulman". Paras ostokseni taitaa olla joku gorsenian balconette-liiveistä, harmittaa tosin että koot loppuvat J-kuppiin, ja ympärysmitaltaan 70 on jo aivan liian löysä. Tulisi tarpeseen, kun kaapista ei löydy tällä hetkellä ainoitakaan täydellisesti istuvia liivejä, eikä työttömän budjetti anna nyt myöden ostaa uusiakaan :(

    -Simitin

    ReplyDelete
  28. Olen ostanut Lumingerielta ja toimitus/ vaihdot ovat nopeita ja vaivattomia. Mikä on superplussaa, koska liivejä on tärkeä saada sovittaa kunnolla. Olen saanut erinomaista asiakaspalvelua sähköpostitse juurikin minulle sopivan koon ja materiaalien löytymiseen. Viimeisimmäksi olen ollut imetysliivien tarpeessa. Niitä valikoidessani huomasin , että suurimpia kokoja on erittäin vähän. Tällöin jo toivoinkin lisää suuria kokoja sekä nuorekkaita malleja jotta imettäessä saisi myös yllensä kauniit ja ryhdikkäät liivit. Ja tämä toivomukseni on jo heti toteutunut! Mahtavaa.
    -Mamma90

    ReplyDelete
  29. Olen ostanut. Panache sportin liivejä useammat, tällä hetkellä katselen imetysliivi valikoimaa. Panachen uimapukua suunnittelen hankkivani.
    Asandra

    ReplyDelete
  30. Ensimmäinen ostos Elilan Lace, todella hyvät ja palvelu myös ilahduttavaa.
    Bokserimallista housua korkealla vyötäröllä.

    ReplyDelete
  31. Olen ostanut monet hyvät liivit. Tällä iällä valikoimaan toivoo erityisesti sellaisia liivejä, jotka keräävät rintavarustuksen sivuilta ja alhaalta vähän kauniimmin esille :)
    T. Mm

    ReplyDelete
  32. Olen ostanut alusvaatteita, niin kauniita kuoseja ja ihanan värisiä ja niin itselle sopivia...vartaloni kiittää. Ehkä haluaisin ostaa sporttiliivejä ja uimapuku seuraavaksi.

    ReplyDelete
  33. Olen ostanut kasan loistavia liivejä sekä Biubiun ja Urkyen vaatteita. Toivoisin mallistoonne takaisin Nessan kevyesti topattuja balconette tyyppisiä liivejä. Niitä oli aiemmin mustana ja tummansinisenä, mutta en muista mallien nimiä. Ko.liivit on parhaita joita olen kokeillut niissä ei myöskään ole liian korkea keskiosa joka tuottaa usein ongelman muuten hyvissä liiveissä, kun koko on 70L. Biubiun ja Urkyen mekot minun tulee yleensä myös ostettua joten niitä lisää :)
    -berry-

    ReplyDelete
  34. Olen ostanut tähän mennessä vain Panache urheiluliivejä, mutta ovat olleet paras ostos. Iso rintainenkin voi jälleen harrastaa juoksua. Olen harkinnut myös muiden liivien ostoa, mutta yleensä alushousuista on aika niukasti kuvia edestä ja takaa niin olen jättänyt ostamatta. Haluan varmistua ennen tilausta, että saan hyvännäköisen ja istuvan kokonaisuuden. Toimituksen nopeudesta täyttä plussaa. - Lotta

    ReplyDelete
  35. Lähes kaikki käytössäni tällä hetkellä olevat liivit ovat peräisin Lumingerielta. Valikoimaa löytyy omassa koossani hyvin erilaisiin tarpeisiin, ja asiakaspalvelu on aivan ensiluokkaista <3
    Olen pitkään etsinyt mustaa pitkähihaista paitapuseroa, johon rinnat mahtuisivat mukavasti, eli sellaista kaipaisin valikoimaan.
    -msreettaj

    ReplyDelete
  36. Ostan kaikki rintaliivini Lumingeriesta. Ei voi sanoa muuta kun KIITOS että olette olemassa ja onnea 8-v synttäreiden johdosta! Kaikkien aikojen suosikkituotteeni ovat Panache urheiluliivit sekä Marcie liivit. nimim. Helena

    ReplyDelete
  37. Olen jo monta vuotta ostanut liivini Lumingerielta. Ihanan monipuolinen valikoima, mutta kaipaisin silti lisää bandeau- ja halterneckbikineitä :) Paras ostokseni on tähän mennessä ollut Cleon Marcie-liivit.
    -Manda.S

    ReplyDelete
  38. Olen juuri löytänyt verkkokaupan ja olen innoissani sen sisällöstä. Pian laitan tilauksen tulemaan. Toivoisin verkkokauppaan rantatunikoita. Siellä jo olevat ovat ihastuttavia mutta pienemmät koot ovat valitettavasti jo menneet.
    -Es

    ReplyDelete
  39. Löysin Lumingerien kolmisen vuotta sitten ja sen jälkeen olen ostanut kaikki liivini teiltä. Paras ostokseni on ehdottomasti ollut Panache Sportin urheiluliivit. Minulla on niitä jo neljät :) -Mansku

    ReplyDelete
  40. En ole, mutta olen kieli pitkällä katsellut mallistoa ja todennut että ostan kun pörssi kestää :D
    Isot koot on pop, niitä kun on vaikea löytää.....

    ReplyDelete
  41. Olen ostanut. Paras ostos ehdottomasti Panache Sport -urheiluliivit sekä Panachen Anya-tankini. Toivoisin enemmän vaatteita valikoimaan (vrt. Pepperberry), esim. hyviä mekkoja on isorintaisen vaikea löytää. - SuviPL

    ReplyDelete
  42. En ole vielä uskaltanut ostaa. Pelkään että tulee väärä koko. Enkä jaksa alkaa palauttaa ja tilata uudelleen.
    Muutenkin on vaikea löytää kaupasta oikea koko.

    ReplyDelete
  43. Olen ostanut useammankin kerran, vihdoin löytyi paikka josta koot ei lopu kesken, jos vaan on nopea, ja on omaa kokoa tarjolla. Xenia on kyllä saanut kehuja muiltakin, se on ihana. Xenian tyylisiä tai seeprakuosillista mallistoa toivoisin.

    ReplyDelete
  44. Olen ostanut Lumingerielta vuosien varrella ties kuinka monet liivit, koska pikkukaupungista ei hyvää liivivalikoimaa löydy. Lumingerie on kulkenut "rinnalla" elämäni muutoksissa; raskaus- ja imetysaikana olen löytänyt apua hyvis liiveistä ja parin kymmenen kilon onnistunut painonpudotusprojektini sai lähtölaukauksen siitä, kun vedin täydelliset Enellin urheiluliivit ensi kertaa päälleni. Ennen niitä en voinut kuvitellakaan juoksevani. Nyt kuppikoko pn pienentynyt useita kokoja, mutta yhä edelleen paras apu löytyy Lumingerien valikoimasta, sillä muutokset ovat jättäneet jälkensä kehoon ja hyvät liivit ovat tarpeen. Hyvää syntymäpäivää!

    ReplyDelete
  45. En ole vielä ostanut sillä kokoani on erittäin hankala löytää!
    Toiveissa olisi löytää kauniit perusliivit arki käyttöön sekä pushup liivit ulkoiluun. Jos vaikka pääsisin pian eroon siitä ahdistava tunteesta kun mikään ei ikinä istu hyvin.

    T.60G-H

    ReplyDelete
  46. Olen ostanut useastikin. Paras ostos on ehdottomasti ollut ensimmäinen ostos, koska sillon tajusin kuinka väärän kokoisia liivejä sitä on tullutkaan käytettyä. Paluuta ei ole ollut niihin markettiliiveihin :D -Johanna

    ReplyDelete
  47. Olen ostanut ja tulen jatkossakin ostamaan. Yleensä mistään ei löydy kokoani tai jos löytyy niin hinta huimaa päätä. Lumingeriessä on laatu ja hinta ja kuosit kohdillaan. Toivoisin lisää bikinejä. Erityisesti joku ihana meren sininen/turkoosi tai vadelmanpunainen. Missasin sen viimekesän turkoosin bikiniliivin ja harmittaa!

    ReplyDelete
  48. Olen tilannut ainakin kerran, silloin pidin itselläni xenian balconette liivit.. Gorsenialla on kauniin mallisia liivejä, joten niitä toivon (mustana) enemmän valikoimiin..
    T. Epi

    ReplyDelete
  49. Olen tilannut monta vuotta lumingerieltä. Olen ihastunut Enell ja Elomi mallistoon.Parhaimmat liivit on Elomin Bijou-t-paitaliivit. Lisää saisi olla noita kevyesti topattuja mallia (koko 100I) ja ison koon uimapuku (en tykkää bikineistä)
    ☆Miuku

    ReplyDelete
  50. Olen tilannut monta kertaa; rintsikoita, alushousuja, sukkanauhaliivit...
    Sukkanauhaliivejä toivoisin lisää valikoimiin!
    T. Suvih

    ReplyDelete
  51. En ole vielä koskaan ostanut mitään, löysin vasta äsken verkkokaupan!
    hamalainentm@gmail.com

    ReplyDelete
  52. Olen ostanut Lumingerieltä, löysin Lumingerien viime syksynä ja olen nyt tilannut kolmet ihanat liivit sekä huippuhyvät urheiluliivit :) aiemmin minulla on ollut hirveästi ongelmia löytää sopivia rintaliivejä Suomesta, joten olen useimmiten käyttänyt hieman liian pieniä liivejä mutta Lumingeriellä on hinta-laatu kohdillaan, joten käytin sitten syntymäpäivä- ja joululahjaksi saamani rahat uusiin sopiviin liiveihin. Asiakaspalvelu on myös ollut ihan huippu, koska olen joutunut etsimään omaa kokoani ja olen saanut vaihtaa väärän kokoiset aina oikean kokoisiin. Toivoisin valikoimaan lisää urheiluliivejä H-kupista eteen päin, koska mielestäni niissä valikoimaa on aika niukalti ja värit aika eksoottisia. Ihan perus yksivärisiä liivejä tai neutraalimpia kaipaisin, etteivät paista paidoista läpi :)

    ReplyDelete
  53. Olen ostanut teiltä Panachen urheiluliivit ja täytyy sanoa että se oli paras rintsikkaostos ikinä! Bikinejä toivoisin kyllä lisää erilaisia, sillä hienot JA sopivat bikinit tuppaa olemaan kiven alla. Kiitosta kuitenkin asiakaspalvelusta ja nopeasta toimituksesta!

    ReplyDelete
  54. Olen ostanut reilun kahden vuoden aikana Lumingerielta useat rintaliivit (en uskalla edes laskea, kuinka monet), niihin yhteensopivia pikkareita, uimapuvun, tankinin, bikinit, vyötärökorsetin ja kahdet urheiluliivit. Kaikki käytössäni olevat rintsikat ovat tällä hetkellä Lumingerielta. Hinta-laatu –suhde on Lumingeriessa kohdillaan moneen liivien erikoisliikkeeseen verrattuna! On ollut ihanaa löytää tukevia ja hyvin istuvia liivejä, jotka ovat silti samalla kauniita ja seksikkäitä, eivät mitään mummomallia. Parhaiten rinnoilleni istuviksi olen todennut tuotemerkit Nessa, Ava, Panache, Freya ja Gorsenia, ja käyttöön ovat jääneet liivit myös Cleolta, Fantasielta ja Curvy Katelta, vaikkakaan jälkimmäiset eivät pitemmässä käytössä yhtä hyviksi ole osoittautuneet, edelliset kyllä senkin edestä.

    Ongelmalliseksi sopivien liivien löytämisen minulla tekee se, että tarvitsen eteenpäin suuntaavan, hyvän sivuttaistuen antavan ja koko rinnan kokoavan miltei kokokuppisen mallin. Ja vielä ongelmallisemmaksi se, että tiedän, mitä haluan tai varsinkaan en halua – olen tarkka mm. värien suhteen (saa olla mustaa, hopeaa, fuksiaa, liilaa, sähkönsinistä, viileitä värejä muutamia muitakin, valkoista, mustaa, mustaa..;). Välillä harmittaa, kun näen jonkun kauniin ja juuri "minunnäköiseni" uutuusmallin ja tiedän miltei jo katsomatta, ettei siitä ole kokoani 65K – joko mallin kuppikoot loppuvat kesken tai pienin ympärys on vasta 70.

    Parhaista ostoksistani on mahdoton valita vain yhtä, joten nostan esille muutaman. Minusta oli mahtavaa löytää Panache Sportin ja Freya Activen urheiluliivit, jotka tukevat kunnolla, mutta joissa silti pystyy hengittämään. Olisinpa löytänyt nämä jo monta vuotta aiemmin, niin rintani voisivat olla nykyään olla kiinteämmät kuin ovat.. Se on myös upeaa, että kuljen nykyään uimahallissa rinnat ryhdikkäästi Panachen uimapuvussa, jossa rinnat ovat tuettu uimapuvun sisään sisäänrakennetun liiviosan avulla. Tällä hetkellä suosikkirintsikkani ovat Nessan Pennyt.

    Olen useamman kerran kysynyt sähköpostitse vinkkiä Lumingerien asiakaspalvelusta joko liivisuosituksista tai oikeasta koosta ja olen aina saanut hyvin asiantuntevaa ja ystävällistä apua. Tarvittaessa vaihdot ja palautukset ovat olleet sangen sujuvia. Ilmaiset toimitukset ja vaihdot ovat iso plussa nettikaupassa! Iso kiitos ja onnittelut kahdeksanvuotiaalle! t. Katjuska

    ReplyDelete
  55. Olen ostanut monet liivit. Varsinkin Panache Sportit ovat suosikkini!
    Toivoisin valikoimaan enemmän push-uppeja sillä isoista koosta ne monesti uupuu (loppuu yleensä D:hen).

    Katja H.

    ReplyDelete
  56. Olen ostanut vuosien saatossa useampia urheiluliivejä ja nyt metsästän sopivia kokoja normiliiveistä. Valikoimaan toivoisin lisää merkkejä, joilla on kapeat ja syvät kupit.

    - Minmi

    ReplyDelete
  57. En ole vielä ostanut. Paljon ihania mutta toivoisin liivejä pienemmissä kupeissa!

    ReplyDelete
  58. Olen ostanut yhden kerran (kahdet liivit) eli viime kuussa, koska löysin Lumingerien vasta nyt. Tykkäsin kyllä niin paljon, että tilaan vielä monet kerrat. Valikoimaan toivoisin kaarituellisia liivejä, joissa olkaimet olisivat keskempänä (meinaavat nykyisellään valua).

    Henna73

    ReplyDelete
  59. Olen tilannut teiltä rintaliivejä ja muotoilevan alusbodyn. Palvelu on aina ollut ystävällistä, ja tuotteet ovat saapuneet perille nopeasti.
    Mitä toivoisin Lumingerien valikoimaan? No, olen itse melko pyöreä, joten toivoisin valikoimaanne lisää topattuja rintaliivejä, joissa olisi saatavilla isoja ympäryskokoja (95). Olisi myös kiva, jos valikoimassanne olisi seksikkäitä aslusasuja isommille tytöille, esim babydolleja.

    Suna

    ReplyDelete
  60. Olen ollut asiakkaana jo useita vuosia, joten liivejä on tullut ostettua useammat! :D Ylivoimaisesti parhain ja eniten käytetty tuote on minulla ollut Tease-balconette-liivit. Ne tukevat ja kohottavat rintoja juuri sopivasti, kuitenkaan tursottamatta niitä ulos kupeistaan. Sen lisäksi ne ovat todella nätit!

    Teti

    ReplyDelete
  61. 8 vuotta, onnea! Itse olen tilannut liivit Lumingerielta jo useamman vuoden ajan (yritin laskea, ehkä n.5v) Monipuolinen valikoima ihastuttaa ja hinnat ovat sopivat. Asiakaspalvelu toimii erinomaisesti!
    Valikoima on minulle nyt jo riittävä etten osaa oikein toivoa mitään lisättävää. Paras ostos on ollut Panachen sporttiliivit:ihanat värit ja mahtava tuki! -mintme9-

    ReplyDelete
  62. Moikka en ole ostanut kyseisiä tuotteita. Varmaan tarvis kokeilla näyttää hyviltä.

    ReplyDelete
  63. Lumingerie on mulle vielä melko uusi tuttavuus, joten vasta kolmet liivit olen ehtinyt tilata. Oon kuitenkin varma, että muualta en enää liivejä osta! Vaikka valikoima on jo nyt ihanan laaja, toivoisin lisää pienten ympärysmittojen liivejä. 60-senttisiä ei tahdo löytyä mistään, mutta onneksi edes teiltä!

    ReplyDelete
  64. Olen tilannut varmaan kymmenet liivit teiltä. En muualta enää ostakkaan. Uusin hankinta oli Luxe-olkaimettomat, johon olen todella tyytyväinen. Bikineitä kaipaisin, jossa housutkin olis vähän korkeemmat tai muotoutuvat/kiristävät eikä mitään hipstersejä. Samoin hyvin istuvaa ja silti nuorekasta koko-uikkaria. Mahaa kun ihan riittävästi on :)

    ReplyDelete
  65. Olen ostanut lukemattomia liivejä sekä muutaman paidan jo parin vuoden ajan. Paras ehdottomasti Panache sport urheiluliivit! Toivoisin PrimaDonnaa valikoimiin. -tiikeri-

    ReplyDelete
  66. Olen ostanut ja paras hankinta on ollut Panachen urheiluliivit. Toivoisin simppeleitä ja edullisia t-paitaliivejä väreissä nude ja musta. Simppeleillä tarkoitan, että ei lainkaan pitsiä tai koristeita. Myös kauniit kaarituettomat liivit olisi mukava juttu. -jenn1l

    ReplyDelete
  67. Olen ostanut liivejä ja ovat olleet isorintaiselle loistavia. Toivoisin kokouimapukuja, nytkin piti tilata englannista, jotta löysin sopivat

    ReplyDelete
  68. Olen parin vuoden aikana ostanut täältä aika paljon kaikenlaista; liivejä, housuja, mekon, paidan, maailman parhaan Panachen uimapuvun (mitä menivät sen mallin lopettamaan!)En osaa uutta toivoa, mutta pitäkää valikoima nykyisen laajuisena niin hyvin menee. - Tripotar

    ReplyDelete
  69. Olen ostanut monia, suosikit on Gorsenian balconetet.

    ReplyDelete
  70. Olen ostanut ja ostan kaikki liivit lumingerieltä. Ihanan helppoa tilata ja nopeat toimitukset, myös vaihdot sujuu nopeasti. Plaisirin liivejä toivoisin enemmän valikoimiin :) Lh

    ReplyDelete
  71. Olen ostanut bikinit Lumingerielta ja olen ihastunut niihin ikihyviksi! Aion tilata myös urheiluliivejä jos vain löydän kokoani vastaavia. Omaa kokoani vastaavaa kokouimapukua on ollut vaikea löytää mistään kivijalkakaupasta, joten sekin tullee ostoslistalleni lähiaikoina.

    Januzka 62

    ReplyDelete
  72. Olen ostanut kahdet liivit ja tulen ostamaan jatkossakin. Toivoisin valikoimaan kaarituettomia isoja liivejä ta vastaavasti matalalla kaarella olevia liivejä etteivät hankalaa kainaloa.
    -Stina-

    ReplyDelete
  73. Olen ostanut useat liivit ja ollut tosi tyytyväinen. Lisää balconette-liivejä ilman pitsiä toivoisin lisää :) -cissu

    ReplyDelete
  74. Olen ollut ahkera tilaaja jo vuodesta 2013, kun puoli vahingossa löysin Lumingerien nettisivun. Olin kyllästynyt siihen, kun aina joutui rintaliivikaupasta hakemaan vähintään 100e maksavat rintaliivit ja toivoin, että kokoni ei muuttuisi vähään aikaan, koska niillä yhillä oli pärjättävä. Niinpä kirjoitin muistaakseni googlen hakusanaksi "rintaliivejä isorintaisille" ja löysin Lumingerien. Hetken tutustuttuani sivuun tilasin rintaliivit. Niiden saavuttua olin ihan myyty ja siitä lähtien olen aina tilannut sieltä, enkä ole joutunut maksamaan itseäni kipeäksi. Hinta/laatusuhteeltaan liivit ovat todella hyvät. Toivoisin valikoimaan ehdottomasti eläinkuosisia (musta-valko-harmaa lumileopardi) kokokuppisia rintaliivejä. Myös bikineissä tuo kuosi olisi ihana. Meinasin toivoa myös kokokuppisia valkoisia pitsirintaliivejä, mutta huomasinkin että nehän ovat jo tuloillaan. Täytyy malttaa odottaa, että pääsee tilailemaan. Lähes kaikki rintaliivit mitä olen tilannut olen ollut tyytyväinen, mutta jos yksi tai kaksi parasta täytyisi valita niin ykkössijalle menee Panache Sportin mustat urheilurintaliivit. Ne kun tilasin niin juoksussa pääsin ns. uudelle levelille, kun ei tarvinnut enää kädellä tukea juoksun aikana rintoja vaan rinnat pysyivät aloillaan ja sain keskittyä pelkästään juoksemiseen. Kirjoitin myös aikoinaan arvostelun kyseisitä urheiluliiveistä ja voitin 50e lahjakortin. :) Toisiksi parhaat liivit ovat olleet AVAn mustat pallokuosiset missä on pitsi ylöosa. Ne eivät enää ole minulle sopivat kun tilasin ne 2v sitten, mutta jos niitä olisi vielä niin tilaisin ehdottamasti samanlaiset, isommalla koolla tietysti ;) Palautus ja vaihto erittäin helppoa ja ilmaista. Lisäksi paketti tulee kotiovelle asti. VAU! Kiitos.

    Nimimerkki, Maizz 75H

    ReplyDelete
  75. Olen ostanut Lumingerielta rintaliivejä, imetysliivejä, bikineitä ja alusasuja, ja aina olen ollut tyytyväinen ostoksiini. On ollut ihana huomata että tuotteissa on hinta-laatusuhde kohdillaan ja valikoima on laaja. Ennen en raaskinut ostaa rintaliivejä koska suuria kuppikokoja oli vaikea löytää tai sitten olisi pitänyt tilata ulkomailta. Nyt omistan monet rintaliivit, kiitos teidän, ja koska valikoimissanne on kauniita tuotteita jotka istuvat hyvin päälle, olen jopa luopunut ajatuksesta mennä rintojen piennysleikkaukseen. Tukevat ja kauniit rintaliivit myös lisäävät itsevarmutta!

    Paras ostokseni on ollut musta Marcie-babydoll. Sääli vain että tämä on jäänyt pieneksi. Alusasuja näin suurelle povelle on lähes mahdoton löytää mistään muualta, joten toivoisinkin niitä lisää valikoimaanne.

    Anni 70J

    ReplyDelete
  76. Olen ostanut rintaliivejä, urheiluliivit ja alushousut. Freya active urheiluliivit ovat olleet tosi hyvät ja tukevat.
    -HannaS

    ReplyDelete
  77. Olen tilannut teiltä kahdet liivit ja ne ovat. Tykkään tilata netistä kun ne ovat parhaat tuotteet. En jaksa käydä kaupoissa sovittelemassa liivejä. Ne ovat tuskaa minulle.

    ReplyDelete
  78. Olen ostanut liivejä ja vaatteita. Tyytyväinen olen ja lempiostos on takki. Toivoisin istuvaa pitkähihaista paitaa joustavasta kankaasta.

    ReplyDelete
  79. Lumingerie on ollut pelastukseni rintsikoiden suhteen: kokoani ei ole juuri muualta löytynyt ja jos on, hinta on ollut niin kova, että sillä saa Lumingerielta useammat kuin yhdet liivit. Aloitin Panachen urheiluliiveillä, siitä olen jatkanut uima-asuihin ja perusrintsikoihin. Todella laadukkaita ja tukevia liivejä eri tarkoituksiin, useita värejä ja malleja suuriakin kokoja, naisellisuutta ja kauneutta alimmasta pukeutumisen kerroksesta alkaen. Kaipaisin valikoimaan lahkeellista uimapukua ja lahkeellisia bikinihousuja ja mikäli suinkin mahdollista, muitakin puuvillaisia rintsikoita kuin Impact Freen urheiluliivit. Situ

    ReplyDelete
  80. Olen ostanut ja olen ollut hyvin tyytyväinen asiakaspalveluun! En ole kovin ronkeli kuosien ja värien suhteen, mutta liivien tulee tukea ja kohottaa povea hyvin ja tuntua mukavilta, sellaisia liivejä toivosin siis lisää. Blogipostaukset ovat hyvin hyödyllisiä ja antavat liiveistä laajan kuvan!

    Niina123

    ReplyDelete
  81. Olen ostanut monet pikkuhousut ja olen tosi tyytyväinen. Suosikki ostokseni on Liliana-pitsibrazilian musta-pinkki. Kaipaan pitsi bodeja.

    ReplyDelete
  82. Olen ostanut, Lumingeriestä on tullut se paikka josta meidän talouteen ostetaan rintaliivit. Ihania malleja, hinnat kohdallaan ja nopea toimitus. Onnea! :)

    -Tui

    ReplyDelete
  83. Olen ostanut verkkokaupasta tuotteita. Palvelu hyvää ja kotona sovittaminen iso plussa pienen vauvan äidille. Odotan jo innolla, että aikanaan pääsen normaalien kaarituellisten liivien pariin imetyskauden päätyttyä aikanaan. Haaveilen jos kesäksi saisin uudet kunnolliset ja tukevat liivit isoille rinnoilleni, joiden koko ja muoto varmasti muuttuu imetyksen seurauksena vielä jonkin verran. Toffeetiikeri

    ReplyDelete
  84. Kiva, että on saatavilla kauniita ja hyvin istuvia liivejä ja uima-asuja.
    38E

    ReplyDelete
  85. Olen pariin otteeseen tilannut, mutta oikeaa kokoa ei ole vielä löytynyt. Pitäisi jälleen kokeilla tilata, jos nyt löytyisi oma koko ja malli, koska ovathan liivit tässä verkkokaupassa huomattavasti halvemmat kuin monissa liikkeissä. Ja valikoima älyttömän laaja isolle kupille ja pienelle ympärykselle, pisteet siitä!

    Haidi 75K

    ReplyDelete
  86. Oon ostanu, Gorsenian settejä.. Ihania ja kestäviä..
    Myyntiin toivoisin paremman valikoiman puhtaanvalkoisia liivejä...

    ReplyDelete
  87. Olen ostanut,Gorsenian settejä ja olen ollu tyytyväinen :)
    Valikoimaan toivon puhtaan valkoisia liivejä, paremman valikoiman...

    ReplyDelete
  88. Oon ostanu, Gorsenian settejä.. Ihania ja kestäviä..
    Myyntiin toivoisin paremman valikoiman puhtaanvalkoisia liivejä...

    ReplyDelete
  89. Kyllä on tullut tilattua liivejä jo monet kerrat. Olen ollut erittäin tyytyväinen ja suunnattoman iloinen siitä, että saa ostettua kunnon laadukkaita ja kauniita liivejä! Ihanaa kun löytyy värikkäitä ja erimallisia vaihtoehtoja :) Blogin puolelta olen saanut moneen otteeseen tärkeää infoa, joka on auttanut tilauksia tehdessäni. Kiitos siis siitä!

    PALJON ONNEA 8-VUOTISEN TAIPALEEN JOHDOSTA!!


    -Ripsiväriä Villasukissa-

    ReplyDelete
  90. Olen vastikään löytänyt Lumingerien enkä vielä ole tilannut mitään. Valikoimaa olen kyllä selaillut useinkin. Tulen varmasti tilaamaan tulevaisuudessa tuotteita. Kokouimapukuja en löytänyt valikoimasta, niitä olisi mukava saada, samoin koruja ja huiveja.
    -jaana-

    ReplyDelete
  91. Olen tilannut verkkokaupastanne jo useampia kertoja. Paras ostokseni on Panachen urheiluliivit. Toivoisin valikoimaan lisää tukevia, hyvälaatuisia, topattuja liivejä. Ja kokoja pitäisi olla mahdollisimman suuriin kuppikokoihin saakka.

    Justiina

    ReplyDelete
  92. Vuosien etsinnän jälkeen kauppa, mistä todellakin löytää oikeasti sopivia rintaliivejä!
    Jos vielä kokouimapukuihin saisi edes yhden perusmallin, joka on tarkoitettu myös rintaville rintauimareille ;)
    -Elina-

    ReplyDelete
  93. Olen ostanut. Toivoisin että voisin ostaa kahdet samanlaiset, kun kerrankin löytyy sopivat ja passelit, mutta (70)75hh-j (brittikoot) akselilla ei ole koskaan kahta kappaletta varastoa. Toki siihen on varmasti syynsä. Toivon liivejä, joissa rinnat asettuvat "syvästi" eteen, ei kainaloon. Pyöreä muoto ja kainalosta matala kaarituki ovat myös hyviä ominaisuuksia. Marcie on suosikkini, mutta "väsähtää" nopeasti. Panachen Lily on ollut paras ja saman mallista haluaisin ehdottomasti lisää. Muoto lähellä marcieta, mutta pitää muotonsa paremmin.

    ReplyDelete
  94. Olen ostanut kaksi toppia, Panache Sport -liivit, Panachen toppauksettomat liivit ja yhdet muut. Panache Sportit ovat loistavat urheiluliivit.

    En haluaisi paksuja toppauksia ja luonnottomaksi palloksi muotoilevia rintaliivejä, vaan "vanhanaikaisia" kevyesti topattuja tai toppaamattomia ja enemmän kartoimaista muotoa. Vaaleiden vaatteiden alle on viime aikoina ollut vaikea löytää Lumingeriestä sopivia liivejä. Gorseniassa näyttää olevan olkaimet todella sivussa, joten uskon, että ne eivät minulle sovi, vaan painaisivat kainaloista.

    Esim. kaarituettomat Goddess Audrey -rintaliivit ovat sellaista mallia, joita toivoisin valikoimaan vaaleinakin. Tosin noissa ei ihan koko täsmännyt minulle: olisi saanut olla ympärysmitta hieman isompi, mutta seuraavassa ympärysmitassa G-kuppi olisi ollut liian iso ja pienempäähän tuossa ei ole.

    VeeTee

    ReplyDelete